親子遊 > 會員遊記 > sharonsa 的遊記
sharonsa 的遊記
讀取或寫入評論錯誤
sharonsa
(共有5篇遊記)
有草地, 有水池, 父母的共同回憶

啟德機場係父母之間的共同回憶, 到小朋友當然唔會知道果度曾經係一個機場. 不過啟德公園有一點自成一格, 交通有點難到, 好像得一架小巴到達, 所以假日比起另外幾個草地人少. 而夏天去呢度最理想, 近海有一點風不會悶熱. 商場頂層有一個小水池, 地下會噴出...

時間:2016-10-12
sharonsa
(共有5篇遊記)
玩具圖書館, 睇完書仲有玩具玩

玩具圖書館好難好難Book, 一定要早7日book定, 入面多唔同玩具玩, D有一入去已經show晒出來, D有收埋响counter後面要借, 啱晒小朋友主意多, 又冇可能所有玩具都買帶佢來玩就啱晒.

細既小朋友有自己既軟墊區.

...
時間:2016-09-21
sharonsa
(共有5篇遊記)
免費博物館, 學歷史

唔知大家知唔知8月1日開始有幾間博物館係唔洗錢入場。歷史博物館係其中一間, 好多人去到尖沙咀一定去科學館先(科學館依家都係免費!), 歷史博物館响科學館對面, 每次博物館遊佢就好似二奶命, 大家玩完科學館先入去睇, 其實入面好多野睇, 由地貌, 以前有咩...

時間:2016-09-21
sharonsa
(共有5篇遊記)
邊學歷史, 一邊認識戰爭

如果男仔既小朋友來呢個博物館就對了, 有坦克車, 有大炮, 炮台, 堡壘。其實海防博物館係戰爭古蹟, 只要用心留意下, 還會留意到槍彈的痕跡。推介每日有導賞時間最好跟佢走一次, D有路真係要有人帶先識行, 如近海邊既發射魚雷既地方。

時間:2016-09-13
sharonsa
(共有5篇遊記)
職業初概念

我是買半年票,9成9的職業都參加過了。好玩的:消防員(可以玩水), 機師(可以揸飛機) ,廚師 (要加20,不過小廚師價錢算平,假日限定食品,還有親子廚房).

唔好以為著件衫影下相,真係有教每個職業的簡單內容。他們影的相真係靚好多,即使你...

時間:2016-08-20