正顯示第 1 至 8 (共 8 篇評論)
陳豪
(共有4篇遊記)
萬聖節下的海洋公園

萬聖節帶小朋友去海洋公園,囝囝從未見過咁多鬼,啲鬼都好識做見到係小朋友都唔會走過黎嘛佢地,還有小孩可入的鬼屋,真係由早玩到晚都咁開心

時間:2016-10-21
Thomas
(共有6篇遊記)
海洋公園夏水禮

幾乎每個水上樂園最受歡迎又最原始的一定係水桶,係下面靜靜等待水桶注滿水,再好似瀑布咁一次過倒落個身到,果種衝擊同快感真係會愈玩愈過癮。

時間:2016-08-28
Pinky Tam
(共有10篇遊記)
親親動物的好地方

海洋公園係一個可以比小朋友近距離接觸動物的好地方, 可以比小朋友認識好多海洋生物,豐富他們的課外知識!

時間:2016-09-01
Ruby
(共有8篇遊記)
兒童天地

一個兒童王國已經可以比囡囡玩成日,去下海洋館坐下纜車又一日!

小朋友已經好開心!

時間:2016-08-03
Emma Nuel
(共有17篇遊記)
動物們開心嘛?

好大,愈來愈商業同人工化

但對小朋友來講叫多嘢睇同玩

但玩的同時,教小朋友愛護動物,思考困住動物、叫動物表演,動物開心嘛? 動物來自哪哪裡 (大自然)...別讓小朋友以為動物天生被困住和天生要娛樂人類...

時間:2016-08-02
AKIW
(共有3篇遊記)
Ocean Park

小朋友最愛去地方,又多唔同海洋品種嘅生物睇,再睇埋海豚劇場,真係一日都玩唔曬

時間:2016-07-29
phoebbq
(共有20篇遊記)
「世界環境日」

有「瀕危動物探知學堂」,與及海洋奇觀及尋鯊探秘特備導賞團,推廣保護環境同海洋嘅重要性,希望大家都一齊支持啦!

時間:2016-06-05
LukasMama
(共有8篇遊記)
第二次去海洋公園

之前海洋公園年票做推廣,終於還是買了金卡和Lukas去海洋公園。

幸好上網購買年票,還在Facebook上選了張漂亮頭相做為年卡的ID相〈不然就要即場在好多人面前用球型那種類似監控器的相機拍照〉,換證的Office就在年票售票處側面的小屋...

時間:2014-11-30
評論標題
出發日期
天氣
小朋友年紀
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
出遊帖士
內容
對此地方的評價:
寫入評論成功,將會在管理員評審後刊登。
讀取或寫入評論錯誤